6 månader !

JAAAA ! !  Nu är klockan slagen, det är den 16e februari och idag för 6 månader sedan låg jag i sängen och var inte alls nervös inför den kommande uppkörningen 12.40. Det gick ju dessutom galant ! Måste ha varit enda gången i mitt liv som jag inte har varit nervös. Sedan lågstadieben så har jag kallsvettats och haft svårt att sova innan prov, redovisningar osv. men jag kommer ihåg en gång i högstadiet då jag och bästisen J skulle hålla föredrag om Jonas Gardell på svenskan, då var jag inte heller nervös och resultatet av det var ett MVG. Haha det är sjukt det där med nervositet. Men nog om det, är nog snart dags att sussa.

Imorn är det dags att införskaffa vuxenpoäng.

Ska nog starta räkna hur många jag är uppe i och hålla er uppdaterade om poängen ;)
Hur ska man säkna då? 1 poäng för småvuxna saker och 2 för större lite viktigare beslut ? Vad säger ni ?


BIG LOVE !




BTW.
Är det bara jag som tyckte att Cissi från Let´s Dance är världens ************ (låter er välja ordet som passar in) som började grina för att hon åkte ut ?
Hallå tjejen ! Du vann förra året, fick en fästman (galet stor f.ö) på köpet samt en utlandskarriär i engelska Let´s Dance uppföljningen eller vad det nu var. DESSUTOM är Richard Herrey utbildad i dans har gått x antal dansutbildningar osv, varför får då inte BABBSAN vara med? ? ? Vad insatt jag låter, har ju bara kollat på siste 10 min runt halv 11 och kollat 5 minuter på Efter 10 med Malou haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0