Alla <3:ans dag var det ju igår

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Både jag och M hade sagt att vi skulle strunta i det . Det är ju bara ännu en dag för butikerna, så att de kan tjäna gaaaalet mycket pengar på oss stackars lättlurade människor. Men, precis som förra året så är man ju så dum (?) så att man går på det endå haha :p
Jag åkte till Centrum och köpte två gelehjärtanaskar till familjen och lite choklad till M. Ett kort fick han också. Och en ros från jobbet haha . Strunta i det gick ju inte direkt bra .  MEN han blev ju glad, familjen också .

Jobbade sent igår också och M hade hockeymatch, så han kom hit hem till mig runt halv 10 .  Då hade jag gjort varm choklad (på begäran) och när M kom så fick jag världens världens vääärldens (Jaaa! Så fin var den !) finaste rosbukett av älsklingen! Rosorna är ENORMA ! Mi likie !

image12
(Lillasyster J som fotat = copyright)

Frågade om han hade valt ut de själv och svaret blev "Mmm, jag pekade" haha han är så underbar min skatt!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0