Check !

Härligt, hann till centrum OCH tillbaka innan jag måste kila iväg till jobbet :)

Är riktigt nöjd med presenten till A, hopas att hon blir glad, tycker att det är sjukt svårt att hitta på saker att ge bort, alla tycker ju inte om samma saker som en själv.

Men igår natt när jag skulle sova så kom jag på snilleblixten !
Kommer alltid på mina bästa idéer när jag är på väg att somna haha. Samma sak gäller inredningen och hur det kan se ut i lägenheten när vi är klara haha :)
 
Oh oh dags att gå iväg till bussen. Kanske hinner man med en liten stund i massagefåtöljen på jobbet som är nyinförskaffad medans chefen är bortrest  .

Får se om det hinns med mer bloggande innan jobbhelgen startas!
Hoppas att alla där ute får en bra helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0