finally !

Ah fick ett samtal igår som jag blev galet glad över :)
Kan inte berätta så mycket om det men hoppas att jag kan göra det snart ! Can mean BIG change ;D hoppashoppashoppas men jag ska inte hoppas för mycket haha.

Jobbade idag mellan 8 och 17.40. En jobbarkompis har blivit magsjuk så vi var en man (kvinna) korta idag men jag tycker nog att det slutade väl endå. . . .

Var ute och körde bil natten till idag, hämtade M hos en "kund" (C) som firman hade jobbat hos. De hade haft det supermys och badat jacuzzi, druckit och ätit gott. Åkte dit runt elvatiden för att hämta upp M och samtidigt köra hem hans jobbarkompis M. Blev "intvingad" (till det hela hör att jag hade mjukisbyxor på mig och skulle väl inte direkt kalla mig snygg i den outfiten) fick komma in och hälsa för att ;

M - "alla är så nyfikna på vem du är och hur du ser ut"

Jag - "Hälsa att jag ser förjävlig ut haha"

Slutade i vilket fall som med att jag hälsade på alla  och fick en rundtur i C's hus av honom själv. Enormt fint och högt i tak, vilket jag ääälskar :)
Kom hem runt tolv efter en sväng till McDriven och en avlämning av en fylleapa haha.

Nu:
Dags att sova, börjar 8.30 imorn och ska försöka hoppa in i duschen innan jobbet.

Sov sött alla !

P o K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0