Jag gjorde det!

YES i did! HA !
No more blondin :D är så galet NÖJD, går inte ens att beskrivas hur jag det här håret är haha :)
Tack till världens bästa frisör S som gjorde mig såå fin !

Efter färgningen, slingorna och klippningen igår blev det hämtmat från Kinan i centrum, mumma! Friterad kyckling med sötsur sås. Man får mat så att det räcker till en halv armé, eller iallafall till två middagar för mig.

Senare idag så kommer mammas kusin hit för att fira  mig, (fyllde den 14e, men det är alltid mysigt med släkten) efter det så är det tydligen fest i hemma hos Ms kompis J.  Får se hur utflippat det blir, ca 50 pers i en 3a/4a. Hur tänker man då? Ska bli kul att träffa G igen, det blev ju inget av vår fika som vi skulle planera in haha.

Snart så kommer också det efterlängtade (?) gnällinlägget.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: evelina

åh fyller du på alla hjärtans dag?
vad spännande med stor förändring i håret!

i helgen blir det lugnt, är ju sjukskriven tills imon så inga äventyr här!

kram

2008-02-02 @ 15:28:26
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0