Jobb jobb jobb

Har tagit mig friheten att på min rast sitta här framför datan. En HEL kvart haha ;)

Tänk så mycket olika människor det finns. Den modiga, den pratglada, den tyste, den otrevliga, den überövertrevliga, den griniga, den ledsna, den glada, I can go on and on.
MEN, hur kommer det sig att den där vanliga, trevliga lagom pratsamma kunden inte dyker upp speciellt ofta?
Jag tror återigen att det är någon traditionell dag då alla ska vara på lite smådåligt humör, inte hälsa inte prata bara slita åt sig kvittot utan ens ett litet tack. Men jag, jag kämpar på så gott jag kan och orkar. :)

Åter igen en städkväll för mig, brukar ju bli så på torsdagar. Bara en massa städa och diska inne i charken. Om jag har tur så kommer det igen kund som vill ha köttfärs moahaha !

Juste imorn åker lilla hjärtat, lillasyster, till Hurgada med mormor och hennes gubbe, åååh kommer sakna henne! Tänk vad man saknar sina syskon när de inte är hemma men sen när de väl är hemma.... haha !

BACK 2 WORK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0