Tvätta, tvätta, tvätta. .. ..

TAK, precis vad jag gjorde på min lediga dag igår och även måndagkvällen spenderades i lägenheten medan M var ute och sprang med L. Gosh, man kan säkert tvätta det där taket en miljon gånger och ändå kommer det droppa nikotin från det. Efter tre tvättar så tycker jag att det räckte. Har även försökt pilla bort tapetbitar då taket blev för tråkigt, även tvättat lister och dörrar.
Igår fick JAG (otroligt) hålla en pensel i handen och MÅLA (tänka sig). Det var iofs inte direkt någon slutmålning, men det skulle målas oljefärg på tapetresterna så att de inte sväller när M spacklar väggarna. Hoppas att det blir senare i veckan så att vi snart kan åka och beställa soffan  och jag kan flytta iväg mina bananlådor jag har i rummet. Känns som om jag bor i en bananlåda haha, finns en liten liten gång mellan dörren och sängen, jag når fram till garderoben också som tur är hähä!

Blev riktigt glad imorse när jag såg att det inte var frost ute och nu när jag tittar ut så skiner solen, blir nog en prommis till jobbet idag, alltid trevligt och man slipper stressa :)
Undrar om jag ska ta å masa mig ner till köket för att hitta någonting att ha som matlåda idag? Kanske finns den underbara fisksoppan kvar? Måste måste måste ha receptet så att jag kan laga den till mig och M senare i år.
Snart måste jag ju börja visa min husliga sida också ;) men det ska nog inte vara några problem. M har sagt att han också kan laga mat, UPP TILL BEVIS darling!

Nu: Masning mot köket.

Senare : Bloggning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0