Underbara lediga tisdag ! ?

Tisdag är min enda lediga dag i veckan , förutom varannan helg :)

Sov hos M i natt och skulle ha gått upp relativt tidigt och kört Ms brors flickvän C runt åtta men hon smög in i morse runt halv 7 (?) och sa att jag kunde sova vidare. Det hela ledde till att jag, som skulle ha gått upp runt kvart i åtta (då jag lyckades snoozade mobilen i en timme . ) istället sov till tjugo i elva då hjärtat ringde . Haha så galet typiskt mig att soooova länge länge haha !

Nu på senaste tiden har ju den lediga tisdagen gått åt till att vara i lägenheten och fixa .  Idag var det golvet i vardagsrum , sovrum och hall som skulle skuras . M hade lyckats få en massa (masså å massa , det kändes som en hel burk där jag satt på knä å skurade haha) spackel på golvet och det blev en hel del gnuggande för min del . Men nu är det finfint : )

Nu när det börjar bli en hel del förändring så är det bara jag , M och hans föräldrar som "får" vistas i lägenheten . Kommer ju inte bli nå kul om ALLA vet precis hur det ser ut . Man vill ju ha det lite lite hemligt haha . . !

Blev för övrigt en kycklingsallad till lunch idag MUMMA !

Näe nu är det nog dags att ringa M och sen SOVA : ) 

Nightynight !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0