Bauhaus

Japp det blev en sväng ut till Barkaby idag men inte IKEA utan till Bauhaus istället där vi kollade på kakel till köket och klinkers till hallen.

Vägen dit var lite so so, VARFÖR ska det vara så många infarter och trafikljus överallt? Blir ju helt tokförvirrad, kör fel och blir arg på mig själv då allt tar så mycket längre tid. M skulle ha fått köra men hans syn är lite blurrig pga bihålorna tror jag, eller så fejkar han lite eller överdriver för att jag ska köra haha.
 
Hittade ett jättefint klinkersplatta att ha i hallen, då det mesta kommer att vara vitt eller ljust så känns det som ett bra avbryt med mörkt hallgolv och mörkt kakel i köket.
Struntade i att ta en sväng förbi Mio . Tar det en annan dag när vi är piggare och har mer tid.






Kom att tänka på en sak.
Om man kollar i TV-tidningen och läser vad som visas på MTV hela dagarna, det fick mig att fundera över hur man kan komma på alla ideér. De verkar ju filma allt och ingenting. Zappade nyss förbi Life of Ryan, what´s that about? Andra realityprogram kan ju vara lite kul men typ Laguna Beach, Life of Ryan osv man vet ju inte om de har manus eller om det verkligen är så att de följer "vanliga" människor !?
Har tidigare varit en sucker för Sweet Sixteen, Next och Dismissed samt liknande men men that´s over now. Haha. Meningslöst babbel från min sida haha :p
Från det ena till det andra. Dags att åka och hämta bror min..
Får se om det kommer någonting mer innan natten är här.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0