Ny dag imorgon.

Äntligen hemkommen från jobbet, var iofs någon timme sedan men ändå.
Lyckades med allt möjligt knas idag, stopp i avloppet så det rann ut kycklingfett blandat med vatten och massa annat mojs på ett nytvättat golv så extrajobbet var ett faktum, dock ej roande.
Funderar på om det blir av med utgång imorgon då M är sjuk och vi ska iväg på lördag (tidigt hoppas jag) och titta på kakel till köket, jag vill helst ha små mosaikplattor (?) i olika passande färger som en liten färgklick i ett ljust kök.

Måste nog ta en sväng till förbi både Mio och IKEA och kika runt lite för att få ett hum om hur vi vill ha det och framför allt vad vi vill ha. Bäst att börja skriva VI innan det blir allt för mycket jag jag jag :p
Tur att jag skrev det för nu kom jag på vad jag ska beställa på nätet.

Dags att sussa och skicka iväg ett rätt viktigt mail så får vi se hur framtiden ser ut. Håll tummarna!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: anna

men tack vännen för att du tycker att jag är guld värd! kram!

2008-01-18 @ 01:07:44
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0