Utgång med J

Jodå det blev till slut en bestämd utgång med J och hans kompisar. Får se om även P dyker upp, man vet ju aldrig :) Finns ju nästan alltid någon som man känner igen på ett eller annat sätt.
Nu återstår bara det vanliga "tjejproblemet" What to wear? ! Blir nog nya jeansen och ett snyggt linne . Den som lever får se. .
Söta rara M håller sig vaken tills jag ringer fastän hjärtat är lite febrig och så. (Man åste ju vara lite extra snäll när grabben är sjuk annars kanske läget förändras drastiskt, man vet ju aldrig med er killar)

Dagen har rullat på den också, en massa kassasittande och lite irritation på diverse.
Är det någon form av Internationell gnälldag idag som jag har missat?
Måste gå igenom kalendern en gång till för att vara säker på att de inte har lagt till någon ny röd dag som man missat. Finns ju dagar för allt möjligt nu för tiden så en gnälldag kanske är att föreslå för kalenderfolket..

Imorgon blir det som sagt kakelkoll som står på schemat, kanske en liten kik på IKEA eller Mio-
På kvällen  blir det förhoppningsvis en rematch av förrförra helgens SingStar med E, S och O, även om det bara var jag och O som det gick riktigt bra för sist ;)

Dags att föna håret, ta på mig ansiktet och börja rota runt i garderoben. Usch ingen som helst ordning på någonting. Håll tummarna för att jag ska bli pedant när vi flyttat, haha !
Du, M det gäller för dig också!

Hoppas att kvällen min blir bra och att er blir minst lika bra !

Kommentarer
Postat av: evelina

hoppas du får det skoj!

vad är det för lägenhet ni ska flytta till föresten?

kram

2008-01-18 @ 21:07:53
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: marcus

Svar: klart dottern e vacker e ju min dotter ;)

2008-01-19 @ 17:42:51
URL: http://fadercuscus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0