Vitt

Vet ni hur många nyanser av färgen vit det finns?
Först har vi
Vit, Snö, Porslin, Dun, Tofu, Vaniljglass, Grädde, Champinjon, Shi-Take, Tyll ja, listan kan göras oändligt lång. Kan erkänna att när jag sa att jag ville ha det ljust och vitt så fick jag en hel del att välja mellan..
Älskade M är målare så det kommer att ordna sig.
Vet nu också att jag aldrig kommer att få upp färgerna Barbie eller Vildros på våra väggar hemma, lutar mer åt Hjärta eller kanske Kärlek.

Var även på Mio i tisdags och kikade lite på en soffa som vi vill ha, inte så farligt dyr om man tänker på hur långt liv en soffa har och hur mycket man sitter i den. Nu återstår väl bara valet av klädsel, eller kommer vi fortsätta kolla runt? Är 8 veckors leverenstid på den som vi vill ha eftersom tygen som finns inte är vad vi letar efter.. Bråttom bråttom inte så lång tid kvar innan det är dags att flytta in!

Tänk att det är så mycket som behövs, TV-bänk, hyllor, sänggavel, köksbord, stolar. Men mysigt kommer vi att få det, M och jag.

Time 2 äta lite frukost :)

 Ha en toppendag allesammans !

Kommentarer
Postat av: evelina

åh grattis till kommande sambolivet!!

våran soffa är från mio, så det är kanske den ni tittat på? iofs köpte vi den för 1,5 år sen typ. Vi fick med vänta aaaslänge på den men det var det värt =) 13500 kostade den har jag för mig! vilken färg vill ni ha?
är det samma? =)

kram

2008-01-17 @ 20:55:17
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0