Dåligt, dåligt, dåligt ......

Är precis vad det är på uppdateringsfronten.
Beställde ju TV i torsdags så den borde komma in, kanske imorgon? :) Känns som om att det har varit full rulle hela helgen. 
Efter jobbet i fredags, som var sista dagen innan semestern, så åkte jag hem till föräldrarna för att äta middag. M åkte till GBG i fredags morse för att kolla på Bruce Springsteen, och jag ville inte äta middag ensam haha.
Det blev mer än bara middag, åkte till centrum för att hitta en fiin långklänning, var inne i varenda butik men hittade NADA ! Fick istället med mig en kofta och ett skärp hem, strosade också in på Twilfit med mamsen och där hade de halva priset på sina bikinisar så en lavendelblå fick följa med mig hem .
Efter en härlig grillmiddag så var det dags för mig att påbörja lagandet av en födelsedagspresent till Ms kompis F. Jag hade köpt en ungsfastform till honom, men kom på att jag, när jag fyllde 20 fick en form med en rabarberpaj i. Så jag lagade en lasagne till honom . Fiffigt va ? Mycket roligare att få någonting i en form istället  för en tom.

På lördagen så var det fest hemma hos F, där det även då blev grillat, but hey ! I love meat haha ;)
Skulle ha blivit Badholmen efteråt men jag och M hyrde en rulle på Statoil istället.

Igår var det IKEA som gällde, åkte dit för att komma hem med en TV-bänk. Sagt och gjort, Ms mamma var med och det hela slutade med att M fick den i födelsedagspresent av dem :)

Sitter nu och funderar över om jag ska gå ut i regnet för att gå och handla imgredienserna till en lasagne till oss eller försöka mig på att sätta ihop tv-bänken . .. . .
Den som lever får se :)

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0