Jippiie !

Efter lite tjat från min sida så ska vi komma iväg och köpa en ny TV efter att sambon har varit och jobbat. Kommer bli rätt nice med en full-HD och en massa andra grejer som inte direkt säger mig någonting, men enligt andra så är det riktigt bra grejer, haha ;)

Tyvärr så bröt ju busstrejken ut inatt men min kära sambo, som har semester hela juli, var snäll nog och lät mig ta bilen. Började 7.30 imorse, vaknade och trodde att jag hade försovit mig, kikade på klockan och såg att den var.... 04.33 ! Så galet, har vaknat tidigt, jättetidigt senaste dagarna fastän jag gått och lagt mig väldigt sent, runt ett. Så konstigt. Kommer antagligen bli så även näs semestern börjar nästa vecka. Men man vill ju ut det mesta av den lilla tid man har :) Härligt det kommer bli, bara ligga och sola och ta det lugnt i tre hela veckor. Har nog inte varit så här blek sen jag jobbade på en uteservering en hel sommar för två år sen. Inte mycket solande då.

Ojoj, bråttom bråttom, måste skynda mig ut till sambon nu.. .Mer om tvinköpet senare :)

M

Kommentarer
Postat av: jayne

KUL med ny tv.... jag älskar min plattv...wooohooo



Jag har inte hört eller läst ng tom busstrejken innan... helt missat det...sanslöst..konstigt.

ha det gott

2008-07-01 @ 19:38:25
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0