Ny dag, ny semester!

Japp japp, nu är det min första dag på min semester :) ska ha hela nästa vecka fram till nästa måndag ! Imorn åker jag till Uddevall med familjen och lämnar sambon ensammen, men då får han ju hitta på vad han vill under sex dagar haha .

Kommer inte bli så mycket bloggande (ingen överraskning direkt men men) då vi ska hälsa på min farbror med familj och farmor som är dålig. Har inte sett eller träffat dem på säkert fyra år, vilket är riktigt tråkigt :( Får se hur jag mår efter farmor-besöket, vet inte ens om hon kommer känna igen oss. Pappa lär hon ju känna igen men oss andra har hon varken sett eller hört något ifrån. Hoppas på att hon har en "bra" dag.
Ursch, blir lite ledsen bara av att tänka på det. Är lite för känslig ibland. Suck.

Hoppas att ni alla får en fin dag, jag måste börja packa nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0