Regn, regn och busstrejk ?

Här öste regnet ner när jag lämnade Vaxholm för jobbet. Det till och med regnade in i bussen så att hon som satt framför mig fick droppar både i huvudet och på kläderna.
Får se om det är sista gången på ett bra tag som jag sitter på en buss. Det ska ju antagligen bli busstrejk imorgon och endast Norrtälje och nåt annat ställe kommer ha linjetrafik. Men det är lugnt. Jag tar Vaxholmsbåten in till stan. tunnelbana på det till Östra och sen hoppa på ett tåg till jobbet. Det kan väl inte ta mer än... Tre timmar kanske ?

Dags att dra mig ner från rasten och fundera över hur jag ska ta mig till jobbet. 


  M

Kommentarer
Postat av: Anonym

3 timmar för att ta sig till jobbet?

Oh, rena snabbturen ju!

2008-06-30 @ 16:19:46
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: jayne

busstrejk... i sthlm...eller var???

Hade jag inte hört ngt alls om....

2008-06-30 @ 16:21:56
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0