13 lådor. . .

. . . Jepp det var så många kartonger som jag och pappsen plockade ner från vinden igår : )

Är mest bosaker som ligger i, glas, tallrikar, bestick, muggar, you name it, i have it !

Måste börja gå igenom lådorna och även mitt rum, skulle vara så typiskt mig att sitta på lördag morgon och panikpacka ner allt i kartonger och sen komma på när jag packar upp allt i lägenheten att det som jag absolut inte behöver ligger överst haha !

Måste ringa M senare för att höra om han fått upp tapeten och möjligtvis börjat måla med färgen WB Speziale (haha) på väggarna ;D

Kärlek blir det på en fondvägg i sovrummet, superhärlig röd färg, kommer bli myspysstämning :D



Har "turen" (??!?!) att få stänga charken idag på jobbet, mest en massa städ och putsande men men, någon ska väl vara den som tar hand om det också, ovanligt att det är jag haha :p .. .. INTE !


Back 2 work !

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0