Första sovkvällen !

Så där ja .
Första sovkvällen :) Blev en massa kartonger som flyttades hit opp i lördags . Vill inte ens tänka på hur många det var. Eller är kanske jag ska säga, är en hel del kvar att packa upp, trots att jag har varit här hela dagen idag och plockat upp och tagit bort . Tänk att det aldrig tar slut . Än så länge har inte M kommit med sina saker haha får se om det blir någon plats kvar till honom .

Båda två är helt slut så det blir nog till att tidigt slänga sig ner i den nyihopsatta sängen (som jag f.ö var den som satte ihop mittbalken och la på madrasserna "KAN SJÄLV ! ") .

Även lite införskaffade vuxenpoäng har det hunnits med idag . Startade självscanning på Ica Kvantum SAMT (enligt mig/oss) storhandlade !

Time 2 sleep

Förresten

GRATTIS MAMSEN ! !! (igen) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0