Har ju glömt !

Jag har ju helt glömt bort att skriva att det är dags att flytta till helgen som kommer .

Yes YEs YES Me likie !

M har bara väggarna kvar att måla . Ska åka och titta på en svart tapet med vitt blommönster på . Hoppas att den är lika fin som den verkar . . !

Så då blir det till att plocka ihop rummet i flyttkartonger i veckan för att styra stegen mot ett eget liv tillsammans med min älskade M .

Ååå det är så mycket runt omkring som måste fixas . Kanske inte det viktigaste men nästan haha TV, bredband, adressändring o . s . v .

Imorn är det jobbet som gäller . Får se om jag är lika pigg imorgonbitti så att det blir gröt med mammas äppelmos till frukost  . Ska tvinga hennes att koka en massa äppelmos till mig som jag kan frysa in så att den alltid finns : ) haha ser framför mig en en frys full med bara burkar med äppelmos . haha !

Dags att sussa kudden nu så att det blir en smarrig frulle : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0