Haha trött-

Såg nu att jag inte kom någon vart i inlägget under, kom liksom halvvägs men sen tog det stopp.

Får bli mer info om fikandet och fotbollandet en annan gång . Idag är det jobbet som gäller, ledig imorn i alla fall sen så är det jobb jobb jobb hela helgen .
På en ledig dag ska man inte behöva vara på jobbet, men inte för mig inte, för de har varit så trevliga och lagt in ett personalmöte imorgon 21.15 för att alla ska vara med . SUCK ! Alltid på min lediga dag dessutom, jag tror ibland att de har någonting emot mig på jobbet, gör allt för att jävlas .

Känns som om att det är dags för mig att söka mig vidare, man vill ju inte fastna på ett och samma ställe resten av livet . Vill ju dessutom kanske börja plugga till våren, hoppas hoppas hoppas att jag kommer in på socionomutbildningen bara, om jag inte hittar någonting annat .
Vill ju helst plugga här uppe i Stockholm, är allt för hemmakär för att flytta ifrån alla bara för att plugga.

Det blir uppgiften imorgon, att leta info om Universitet och utbildningar + info om laserbehandling av mina 90åriga ögon . Måste dessutom ringa tandläkaren . Blir bara en massa utgifter den här månaden, skönt att man har fått 5 kronors löneförhöjning i alla fall :)


Puss&Kram på er där ute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0