Sverige - Bulgarien 5 - 0 eller.. . ?

Satt och tittade på TV4 Sport igår kväll och såg att det var en match mellan Sverige och Bulgarien, nice !
Kom in i andra halvlek, Larsson hade precis gjort sitt andra mål inom två matchminuter, fantastiskt! tänkte jag. De visade en repris på hans berömda nickmål,
" helt otroligt att han kan göra en sådan sak två gånger i olika mästerskap?? " gapar jag till pojkvännen som sitter vid datorn
" hur kan man göra en sån sak??!?! " Efter en stund får jag sällskap i soffan, Zlatan har precis fått ett gult kort och en stund senare får även en bulgarisk spelare ett.  
" Men du, det här är ju en repris " får jag slängt i ansiktet av karln " från 2004 "
" HA HA eller huuur " svarar jag ilsket
" Ja men det stod ju det då han fick gult kort . Euro 2004 Lisboa "
" A men va faaan, varför kan man då rösta på matchens kanon?!?! Men jeeez vad är det för AMATÖRER som sitter på TV4 och visar en GAMMAL match!?!?! " vid det här laget är jag redigt missnöjd . Fortsatte ändå att kolla på matchen men både en och annan missnöjd gliring gled ut mellan läpparna haha !

Nu när jag tänker tillbaka på det så är det ju inte så konstigt att Lucic är bänkad (då han i år inte ens kommer spela) Chippen har kvar sin gamla utväxta mohikan och Kim Källström är långhårig . Ljungberg har bandage och kommentatorerna säger att Zlatan han kommer bli stor, riktigt stor . Bra där killar!  

Men 4an SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA berätta för oss småkorkade om det är en repris eller inte! Visst matchen var ju bra men kom igeeeen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0